Bestellen

Hier vindt u alle informatie met betrekking tot uw bestelling. Is dit uw eerste bezoek aan Makkii, dan vindt u hier alle informatie over hoe u een bestelling plaatst. Daarnaast vindt u hier informatie over de status van uw bestelling, wanneer en hoe u een bestelling kunt annuleren en waar u terecht kan met vragen & klachten.

1. Een bestelling plaatsen
2. De status van uw bestelling
3. Vragen & klachten

Een offerte opvragen

Het aanbod van Makkii is zeer uitgebreid. Veel producten kunnen helemaal op maat en naar uw smaak samengesteld worden. Zo kunt u kiezen uit vele diverse maten. Daarnaast kunt u bij voorbeeld bij een bank kiezen uit de vele mogelijke elementen, zoals een vaste armleuning, verstelbare armleuningen, voetenbanken etc. Vervolgens bepaalt u welke stofsoort of leder u wilt en kunt u kiezen uit de alle mogelijke kleuren. Hierdoor zijn veel producten niet direct online te bestellen, maar bieden wij u de mogelijkheid om een offerte op te vragen.

Onze verkopers krijgen de offerte aanvraag binnen en zullen met u contact opnemen om het product precies naar uw wens te krijgen. Vervolgens krijgt u dan een aanbod en kunt u vervolgens rustig nadenken of u op het aanbod ingaat. Geeft u akkoord, dan zullen de producten voor u besteld worden.

Een bestelling plaatsen

Makkii.nl is een groothandel voor retailers en interieurstylisten. U kunt alleen bestellen als u een account heeft aangevraagd en uw aanvraag is goedgekeurd.

Het is zeer eenvoudig om op Makkii producten te bestellen. Nadat u uw keus heeft gemaakt drukt u op "plaats in winkelwagen". U komt dan in een scherm met een overzicht van de producten die op dat moment in uw winkelwagen zijn geplaatst inclusief de prijzen en het totaalbedrag. U kunt hier het aantal van een product dat u wilt bestellen nogmaals aangeven of wijzigen. Nadat u het aantal heeft ingevoerd klikt u op "winkelwagen bijwerken". Pas dan zijn de aanpassingen verwerkt. Vervolgens heeft u de optie om verder te winkelen of om de bestelling af te ronden. Door verder te winkelen kunt u eerst nog andere producten bekijken en toevoegen aan uw winkelwagen, alvorens uw bestelling af te ronden.

Nadat u op bestelling afronden heeft gedrukt, kunt u uw bestelling in één eenvoudige overzicht afronden. Makkii maakt het voor u heel eenvoudig om een bestelling te plaatsen, doordat het invullen van uw bezorg- en factureringsadres, het kiezen van de verzendmethode, het kiezen van de betaalmethode en het controleren van uw bestelling in één scherm uitgevoerd kan worden. U vult in drie eenvoudige stappen uw gegevens in, vervolgens kiest u de voor bezorgen of afhalen en tot slot kiest u uw betaalmethode. U kunt ook direct uw bestelling controleren. Bent u klaar, klik dan op "plaats order" en u heeft een bestelling geplaatst.

Hieronder volgt een uitgebreide stap voor stap beschrijving van het plaatsen en afronden van een bestelling:

Stap 1: Plaats het gewenste artikel in uw winkelwagen

  • Klik bij het product op "in winkelwagen";
  • U gaat naar het overzicht van uw winkelwagen. U kunt nu verder winkelen of uw bestelling afronden;
  • Bent u klaar met winkelen? Klik op "ga door naar afrekenen" om uw bestelling af te ronden. 

Stap 2: Afrekenen bij de kassa in één overzicht

  • Stap 1: Vul uw persoonlijke gegevens in. Heeft u een mijn Makkii account, log dan in om sneller te bestellen. Heeft u geen mijn Makkii account, vul dan onderaan uw wachtwoord in om een account aan te maken;
  • Stap 2: Kies voor bezorgen of afhalen;
  • Stap 3: Kies uw betaalmethode;
  • Stap 4: Controleer uw bestelling;
  • Stap 5: Lees en accepteer de algemene voorwaarden van Makkii; 

Stap 3: Plaats order!

Een telefonische bestelling plaatsen/een bestelling via de mail plaatsen

Mocht u na het lezen van een bestelling plaatsen nog hulp nodig hebben dan kunt u ons altijd bellen of mailen. Makkii helpt u graag met het plaatsen van een bestelling. U kunt ons bereiken tijdens onze openingstijden op het volgende telefoonnummer en/of emailadres. 

Makkii Groothandel
Telnr.: 024 - 6450070 
Email:info@Makkii.nl 

U kunt natuurlijk ook telefonisch uw bestelling doorgeven. Onze verkopers staan u graag te woord. Zij zullen alle benodigde gegevens aan u vragen, zoals welke opties u wilt hebben, of u uw bestelling bezorgd wilt hebben etc.

De status van uw bestelling

Door in te loggen op uw account kunt u de status van uw bestelling volgen. Daarnaast kunt u in uw account al uw gegevens en uw historie op Makkii bekijken. U kunt bijvoorbeeld de nieuwsbrieven waarop u bent aangemeldt bekijken. 

Uw bestelling kan de volgende status krijgen:

  • Nog niet in behandeling

Dit houdt in dat u order geplaatst is, maar dat nog niet door onze medewerkers is bekeken of uw (aan)betaling binnen is. Het kan een paar dagen duren voor een betaling is ontvangen en uw order dus in behandeling genomen wordt. Ontvangen wij geen betaling dan wordt uw order ook niet in behandeling genomen. Meer informatie over betalingen vindt u onder veilig betalen.

  • Aanbetaling ontvangen. Uw order is in behandeling 

Houdt in dat wij uw (aan)betaling hebben ontvangen en dat uw order in behandeling is. Zodra uw bestelling op voorraad is, wordt er contact met u opgenomen zodat u uw bestelling kunt komen afhalen of om een bezorgafspraak met u te maken. Meer informatie over bezorging vindt u onder bezorgen & afhalen.

  • Verzonden

Uw bestelling wordt zo spoedig mogelijk bij u afgeleverd. Er wordt contact met u opgenomen om een bezorgafspraak met u te maken. 

  • Bestelling afgehaald

U heeft uw bestelling in de winkel afgehaald.

  • Vervallen

Uw order is geannuleerd.

Vragen

Heeft u vragen, dan kunt u altijd contact opnemen. Makkii is 5 dagen per week geopend. U vindt de tijden onder openingstijden. U kunt natuurlijk wel 24 uur per dag 7 dagen in de week mailen. Voor algemene vragen over Makkii, over het bezorgen, over het betalen of over producten, kunt u altijd contact met ons opnemen. Als u snel een antwoord wilt hebben, raden wij aan om ons te bellen. Daarnaast kunnen wij u, bij vragen over een product, ook meteen een aanbod doen. U kunt ook mailen, maar het kan dan wat langer duren voor u dan een antwoord heeft.

Mocht u vragen hebben over uw bestelling of de status daarvan, dan kunt u het beste eerst kijken op uw Makkii account. Ook ontvangt u bericht zodra er een wijziging in de status van uw bestelling plaatsvindt. Mocht u toch nog een vraag hebben over uw bestelling of de status daarvan, dan kunt u altijd contact opnemen. Als u snel antwoord wilt, raden wij u aan ons te bellen. 

Klachten

Makkii streeft ernaar om zowel producten, als service te leveren naar volledige tevredenheid van de klant. Mocht er onverhoopt toch iets mis zijn met de aan u geleverde producten, bent u niet tevreden met de geleverde service of heeft u een klacht over de website, dan kunt u altijd contact opnemen. Als een product beschadigd of defect is, wordt het product opgehaald. De aard van de beschadigingen zullen beoordeeld worden. Vervolgens zal er overgegaan worden tot het repareren of vervangen van het product. Hieronder vallen niet: regulieren gebruiksporen en beschadigingen en defecten die duidelijk door verkeerd gebruik zijn ontstaan. 

Bestellen

Om u zo goed mogelijk te helpen gebruikt Zen-Lifestyle.nl cookies. Meer informatie over cookies.